sobota 23. listopadu 2013

Co příští rok?

Je půlka listopadu, nejvyšší čas plánovat závody na příští rok. Jenže - příští rok to bude komplikovanější. Čeká mě v prvé řadě maturita, poté psaní přijímaček od května do června. V takovém období se vrchol sezóny naplánovat nedá. Moc se nedá ani naplánovat něco o prázdninách. Čeká mě tolik plánů, které jsem si vždycky chtěla o nejdelších prázdninách prožít. Od malička jsem snila, že bych ráda po maturitě jela dělat plavčíka do Ameriky. Jenže - poplatek 40 tisíc za vyřízení se mi dávat nechce, takže se spokojím s Evropou. (Jsem fakt skromná holka :D) Ráda bych jela opět do Vídně, kde bych zůstala celé prázdniny. Pokud mi to šéfové dovolí, jela bych nějaký triatlon v sobotu, či v neděli. V Rakousku, či v ČR, záleží dle situace. Jen je téměř jisté, že o dlouhý půlironman se letos pokoušet nebudu. Chtěla jsem jet opět Czechmana, jenže je na začátku června, to už budu asi pryč a mít hlavu plnou přijímaček a v Rakousku už v květnu během maturit? Myslím, že to by nedopadlo dobře ...Jeden, či dva závody bych chtěla absolvovat zase v dálkovém plavání. Hlavně si závodů užívat. :) Možná pojedu na svou první dovolenou bez rodičů. Se sestřenicí. Do Francie nebo do Barcelony. Možná bude o prázdninách pracovat ve Francii v Nice, tak se o prázdninách navštívíme. :) Dále bude možná potřeba jet na měsíční francouzský kurz za tetou do Švýcarska. Chci jít studovat mezinárodní obchod, kde jsou jazyky potřeba dva. A jelikož němčina bude můj normální jazyk, cizím jazykem č. 2 se pro mě stane právě francouzština. Sice se francouzsky učím, ale moc toho neumím. Ono se naučit jazyk za 2 vyučovací hodiny týdně ve škole ani nedá. Budu muset jet proto na den otevřených dveří mé univerzity a poptat se, jak to bude, měsíc se mi do mého diáře těžko skládá. :)) Teď jenom doufat, ať vše vyjde a tvrdě makat.

Žádné komentáře:

Okomentovat