neděle 17. listopadu 2013

BBP Jehnice


Nejoblíbenější brněnský seriál opět začíná. Seriál vždy začíná na státní svátek, 17. listopadu. Letos se tohoto poháru účastním zřejmě naposled, proto bych ráda objela co nejvíc závodů. Když se den před závodem dívám na program, trochu se zhrozím, Už jsem v kategorii ŽENY!! Strašně to letí, od dob, kdy jsem byla starší žačka uteklo pár let...

Trénink v týdnu  11.-17.11.
Pondělí: volno - německý kurz
Úterý: ráno - plavání, odpoledne - běh
Středa: plavání
Čtvrtek: volno - anglický kurz
Pátek: ráno - plavání, odpoledne - spinning, plavání
Sobota: plavání

Novinka letošního roku, BBP má vlastní pití. :)
Z mého tréninkového deníku je jasně vidět, že naběháno nemám. Při rozběhání mám úplně mrtvé nohy. Jsem zvědavá, jak mi to poběží. Start se posouvá o půl hodiny, je tu moc dětí. :) Při řazení na start vidím ženu, vyšší jak já. Jedná se o Ivanu Večeřovou, stříbrnou z Mistrovství světa v basketbale z roku 2011. Řadím se hned za ni. V 11 to konečně vypukne, dočkáváme se startu. Nahoru mi to běží navzdory nenatrénovanosti docela dobře. Na 2. kilometru ovšem výrazně zpomaluji, nenatrénovanost je vidět. Snažím se užít alespoň vzácného okamžiku běhu lesem a hlavně to nádherné počasí. Pamatuji si, že před pár lety tu byla pořádná zima. :) Nyní mi je dokonce v dlouhém tričku vedro. Vybíháme z lesíka, konečně začíná stoupání. Nejprve běžíme dolů kolem farmy, zpátky do lesa. Rozebíhá se mi to. Dobíhám ženu přede mnou, jdu na závěrečné stoupání zpátky do civilizace :)) Na závěrečném klesání se to snažím rozeběhnout, co to dá a užít si poslední metry tohoto nádherného závodu. Dostávám medaili a my můžeme jít s taťkou na párek. Snad se na toto kouzelné místo někdy vrátím ...
S medailí a občerstvením. Řekl by někdo, že je listopad? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat