neděle 11. března 2012

Proč jsem se rozhodla po letech psát zase blog


Před pár lety jsem si psala blog. Většinou jak probíhal závod z mého pohledu. Občas jsem přidala i něco o basketbalistkách, jelikož jsem dříve basketbal hrála. Jenže psaní mě postupně přestalo bavit. Přestala jsem. Nyní po pár letech, když jsem viděla můj starý blog, musela jsem ho s hrůzou zrušit. :D Zůstávaly aspoň nějaké záznamy, jak závod probíhal z taťkového pohledu. Jenže teď postupně přestává psát i on. Proto jsem si řekla, že by bylo dobré zase začít psát. Abych si prohlubovala mé schopnosti a lépe by se mi psaly třeba slohovky. Ráda také si po letech procházím záznamy (teď jen taťkovy, starý blog jsem smazala) a vzpomínám, jak se mi ten a ten závod náramně povedl. Proto doufám, že se Vám bude můj blog líbit a omluvíte, prosím, případné chyby – nejsem žádný češtinář (snad jich nebude moc ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat